Veelgestelde vragen

Heeft u vragen over een product, over uw bestelling, verzending of een algemene vraag? Dan beantwoorden wij die graag voor u. Door de jaren heen zijn onderstaande vragen geregeld naar voren gekomen. Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij of wilt u hulp bij het kiezen van een product? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Zijn jullie aangesloten bij een Keurmerk?

Jazeker, wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. In tegenstelling tot sommige andere keurmerken is Webshop Keurmerk onafhankelijk. Dit houdt in dat wij beogen de belangen van de consumenten zo goed mogelijk te behartigen. Tevens is deze Stichting aangesloten bij een onafhankelijke geschillencommissie. Indien nodig kunt u zich wenden tot deze commissie via het Webshop Keurmerk

Levering

Wat is de levertijd en kan ik ook met spoed bestellen?

Wij leveren zo snel mogelijk. Dat betekent dat u meestal binnen 1 à 2 werkdagen uw bestelde artikelen ontvangt. Kijkt u op de pagina van het product dat u wilt bestellen welke levertermijn er wordt aangegeven. Omdat wij werken met meerdere merken kan de levertijd per product verschillen. Wanneer de levertijd onverhoopt langer is dan gebruikelijk zullen wij u per e-mail op de hoogte brengen. Wilt u de bestelling met spoed ontvangen? Bel even met onze klantenservice: 070-7620343 om direct te achterhalen of de spoedbestelling mogelijk is.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren in zowel Nederland en België als daarbuiten. We hebben contact met verschillende transporteurs die vaak een oplossing hebben. Neem hiervoor even contact met ons op en vermeld welk product u wilt bestellen en waar u dit product afgeleverd wilt hebben.

Is het mogelijk om producten gemonteerd te laten leveren?

Het is mogelijk om de meeste producten gemonteerd te leveren. Houdt u er wel rekening mee dat hier in de meeste gevallen extra kosten aan verbonden zijn. Wilt u een product door ons laten monteren, vraag dan naar de voorwaarden.

Is het mogelijk om producten op een verdieping te laten leveren?

Het is helaas niet mogelijk om producten af te leveren op een verdieping. De chauffeur zal uw product tot over de eerste drempel brengen. Dit is niet omdat we dit niet willen, maar het is volgens de wet verboden.

Prijzen

Rekenen jullie verzendkosten?

In Nederland (ex. Waddeneilanden) leveren wij al onze producten gratis bij u af. Voor andere landen rekenen wij minimale verzendkosten. Neem voor de juiste verzendkosten contact op met onze klantenservice.

Hebben jullie weleens kortingsacties?

Het komt regelmatig voor dat wij een kortingsactie hebben! Dit kan een korting zijn op een bepaald product, of een combinatie pakket van meerdere artikelen voor een extra lage prijs. Houdt voor onze kortingsacties onze aanbiedingen-pagina, onze nieuwsbrief en facebook goed in de gaten.

Let op! Helaas zijn er op internet steeds vaker fake kortingswebsites te vinden. Op deze websites worden kortingscodes voor onze website aangeboden die nep zijn. De makers van deze websites verdienen geld aan de verkoop van nep-kortingscodes en kunnen in sommige gevallen zelfs uw computer infecteren met schadelijke malware. Wij werken niet samen met kortingswebsites en zullen aanbiedingen alleen via onze website, nieuwsbrief en facebook aan u kenbaar maken.

Zijn jullie prijzen inclusief BTW?

Al onze prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bij alle 20frogs Webshops betaalt u gemakkelijk en snel via de gebruikelijke betaalmethoden. Zo kunt u kiezen voor een directe betaling via iDEAL, PayPal of een Bankoverschrijving. Deze betalingen gaan via MultiSafePay. Wanneer u kiest voor een bankoverschrijving dan ontvangt u van MultiSafePay, naast de bestelbevestiging, een aparte e-mail waarmee u de betaling kunt voldoen.

Betaalt u de bestelling liever achteraf, dan kunt u kiezen voor de betaalmethode AfterPay.
AfterPay is onze achteraf betalingspartner. Tijdens het bestelproces kiest u voor AfterPay en vult u uw basis gegevens in. Na een korte check wordt uw bestelling goedgekeurd en ontvangt u de orderbevestiging van onze webshop. U ontvangt het door u bestelde artikel thuis en per e-mail ontvangt u de factuur. Die factuur kunt u achteraf, maar wel binnen 14 dagen betalen.
U ontvangt dus eerst uw bestelling alvorens u de factuur dient te betalen. Volledig risicoloos dus.

AfterPay voert voor 20frogs het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om uw bestelling te betalen. Wanneer u voor de eerste keer via AfterPay betaalt kunt u bij 20frogs een digitale factuur tot een bedrag van € 350,- betalen. Bent u al bekend bij AfterPay, dan kunt u betalen tot een bedrag van € 500,-. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht uw verzoek tot betaling met acceptgiro onverhoopt niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Ik heb een bedrijf, kan ik ook op rekening bestellen?

Ook als bedrijf kunt u een bestelling achteraf betalen. Hiervoor kiest u tijdens het bestelproces voor de betaalmethode AfterPay en vult u de gegevens van het bedrijf in. Net als bij een particuliere bestelling worden de gegevens gecheckt en ontvangt u na goedkeuring een e-mail met de orderbevestiging. U ontvangt het door u bestelde artikel op het opgegeven afleveradres en per e-mail ontvangt u de factuur. Die factuur kunt u achteraf, maar wel binnen 14 dagen betalen.
U ontvangt dus eerst uw bestelling alvorens u de factuur dient te betalen. U kunt bij vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Bestelling

Ik heb een bedrijf buiten Nederland, moet ik BTW betalen?

Wanneer u een bedrijf buiten Nederland heeft, maar wel in een land dat aangesloten is bij de EU, dan kunnen wij u een factuur met 0% BTW toesturen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?

Wij werken simpel en transparant. Nadat u besteld heeft ontvangt u van ons direct een e-mail. Hierin staat welke producten u heeft besteld, wat de levertijd is en voor welke betaalmethode u heeft gekozen. Bestellingen die wij voor 15.00 uur hebben ontvangen zullen door ons nog dezelfde dag verwerkt worden. Wanneer de bestelling verwerkt is duurt het ongeveer 1-2 werkdagen voordat uw bestelling wordt verzonden.

Ik heb maar een gedeelte van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Omdat we bij 20frogs meerdere merken in ons assortiment hebben kan het zijn dat de producten die u besteld heeft verschillende levertijden hebben. Het kan dus voorkomen dat u uw bestelling in gedeelten ontvangt. Wij raden u aan de levertijd te controleren van het product dat u nog niet ontvangen heeft. Is de levertijd verstreken? Dan is er wellicht iets mis gegaan. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Is de levertijd van het bestelde product verstreken maar heeft u het product nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan voor u achterhalen waarom de bestelling nog niet bij u is afgeleverd en zorgen er uiteraard voor dat het door u bestelde product zo snel mogelijk alsnog wordt bezorgd.

Niet tevreden

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

U kunt het beste contact met ons opnemen door te mailen naar info@20frogs.com . Vermeld in uw e-mail: uw bestelnummer, omschrijving van de klacht en uw contactgegevens. Wanneer een afbeelding uw klacht verduidelijkt, voegt u deze dan toe. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk beantwoorden, zo weet u dat de klacht in behandeling is. Vervolgens zullen wij op zoek gaan naar een passende oplossing en komen hier uiteraard zo snel mogelijk per telefoon of per e-mail op terug.

Ik wil graag de bestelling annuleren en de ontvangen goederen retourneren. Kan dat?

U kunt, binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, een beroep doen op uw herroepingsrecht. Indien u gebruikt maakt van het herroepingsrecht, zal u het product en alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijze mogelijk- in de originele staat en verpakking aan ons retourneren, conform de door ons verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Het volledige aankoopbedrag wordt dan binnen 14 dagen, na ontbinding van de overeenkomst, aan u gecrediteerd. Enkel de retourkosten zijn voor uw rekening. U betaalt de retourkosten niet aan ons, maar aan de betreffende transporteur. Download hier het herroepingsformulier.